PARKERENLELYSTAD-AIRPORT.NL
Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig

Reserveren

#
Hoe boek ik online een parkeerplaats?

Op :website_name vult u de vertrek- en aankomstdata in. Als u dit gedaan heeft verschijnen de beschikbare parkeeraanbieders en de prijzen. Om het voor u zo eenvoudig mogelijk te maken hebben wij per parkeerlocatie de voor- en nadelen benoemd. Heeft u iets gezien wat u bevalt en geschikt is? Klik dan op reserveren en regel zo makkelijk uw parkeerplaats.

#
Welke gegevens moet ik invullen bij het vergelijken?

De eerste stap is het invullen van de data met geschatte tijdstippen waarop u een parkeerplaats wilt reserveren. Als u dit gedaan heeft komen de beschikbare parkeerlocaties in beeld en kunt u beginnen met het zoeken van de perfecte parkeerplaats voor u.

#
Als ik de aankomst of vertrektijd wijzig, verandert de prijs. Hoe kan dit?

Het is aan de parkeeraanbieders om te bepalen hoe zij de prijzen berekenen. Het kan zijn dat uw wijziging net plaatsvindt op een wisselingsmoment waardoor de prijs verandert. Sommige aanbieders rekenen namelijk met dagdelen, terwijl anderen een vaste prijs kunnen bieden voor een hele dag.

#
Welke aankomst en vertrektijden vul ik in bij het reserveren?

De tijden die u in moet vullen verschillen per parkeervorm. Als u gekozen heeft voor Shuttle parking vult u de geschatte aankomst tijd op de betreffende parkeerplaats in. U moet dus rekening houden met de reistijd tussen het vliegveld en de parkeerplaats. Als u gekozen heeft voor Valet service vult u de geschatte aankomsttijd bij het vliegveld zelf in. Voor de terugweg geldt dat u de tijd invult waarop u wilt worden opgehaald door de Shuttle Service. Mocht u gebruikmaken van Valet service vult u de tijd in waarop u wilt dat uw auto klaar staat. Kijk voor uitleg over de verschillende parkeervormen bij informatie over parkeervormen

#
Hoe weet ik zeker dat mijn boeking geslaagd is?

Zodra u heeft betaald is het reserveringsproces afgerond. U ontvangt dan een e-mail met de reserveringsbevestiging en de QR-code die u kunt gebruiken voor het in- en uitrijden. Heeft u deze mail niet in uw mailbox gevonden? Kijk dan voor de zekerheid ook in uw spam. Mocht de mail daar ook niet in staan kunt u via uw account de bevestiging opnieuw laten versturen. Heeft u geen account aangemaakt dan raden we u aan contact op te nemen met onze klantenservice.

#
Is het mogelijk om te reserveren zonder al een vlucht geboekt te hebben?

Ja dit is mogelijk. Als u weet op welke data u gaat parkeren kunt u reserveren. De tijden die u dan opgeeft geven slechts een indicatie van uw aankomst en vertrektijd. Zodra u een vlucht heeft geboekt en de tijden bekend zijn vragen we u een mail te sturen naar contact@parkcare.nl met daarin de gegevens en tijden. Als u niet wilt mailen kunt u ook het contactformulier dat wij aanbieden gebruiken.

#
Is het nog mogelijk om een parkeerplaats te reserveren?

Het hangt volledig af van de data die u kiest of er nog parkeerplekken beschikbaar zijn. Als u de prijsvergelijker op de hoofdpagina invult kunt u meteen zien of er nog plekken beschikbaar zijn. Omdat dit overzicht steeds opnieuw wordt geladen ziet u altijd de actuele prijzen en beschikbaarheid.

#
Hoe lang voor vertrek moet ik reserveren?

Het is het best om zo vroeg en zo snel mogelijk te reserveren. De goedkoopste parkeerplekken zijn vaak het snelst weg, dus vroeg reserveren zou u geld kunnen besparen. Houd ook rekening met het seizoen, in het hoogseizoen zijn de parkeerplaatsen nog sneller weg dan normaal. Wij raden aan meteen na dat u uw vlucht geboekt heeft een parkeerplaats te reserveren. Zo heeft u alles in een keer geregeld en hoeft u zich niet meer druk te maken om de reis. Heeft u dit nog niet gedaan, reserveer dan minstens een week voor vertrek. hoe werkt het pagina

#
Is het mogelijk om voor meerdere auto's te reserveren?

Ja dit is mogelijk, u kunt dit opgeven tijdens het reserveren. Mocht u tussentijds nog besluiten om met meer of minder auto's te komen dan in eerste instantie aangegeven kunt u ons het beste mailen. Dit is omdat wij uw kentekennummer(s) nodig hebben voor de parkeeraanbieder. Het betreffende e-mail adres is contact@parkcare.nl

#
Hoe wijzig of annuleer ik mijn reservering?

Mocht u een wijziging willen aanbrengen in uw reservering kunt u een e-mail sturen naar contact@parkcare.nl of het contactformulier op de website invullen. Via uw account op :website_name kunt u uw reservering annuleren. De regelingen betreffende de terugbetaling leest u in de algemene voorwaarden.

#
Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen, wat nu?

Normaliter ontvangt u 24 uur na het reserveren op onze site een e-mail met een bevestiging. Indien u geen e-mail heeft ontvangen kan dit komen door drukte op de website. Als u een account heeft aangemaakt op de site kunt u via hier uw bevestiging opnieuw verzenden. Heeft u geen account aangemaakt raden we u aan contact op te nemen met onze klantenservice.

#
Ik kom met een andere auto dan aangegeven, moet ik dit melden?

Ja, wij ontvangen graag een e-mail naar contact@parkcare.nl als dit het geval is. Zet hier uw gegevens in met het nieuwe kentekennummer. Dit is van belang omdat de parkeeraanbieder aan de hand van uw kentekennummer controleert of zij de juiste auto voor zich heeft.

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo MasterCard Logo Visa Logo PayPal Logo Giropay Logo Bancontact

Keurmerken

Logo Webshop Keurmerk Logo Trust Ecommerce Europe