PARKERENLELYSTAD-AIRPORT.NL
Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig

Veiligheid

#
Hoe weet ik zeker dat ik een parkeerplaats heb gereserveerd?

Zodra u heeft betaald krijgt u een reserveringsbevestiging in de mail. Deze kunt u ook vinden in uw account. Zodra de reservering is geboekt sturen wij deze door naar de parkeeraanbieder. Zo zien zij direct dat er een nieuwe reservering is binnen gekomen. Mocht u contact op willen nemen met de parkeeraanbieder dan kunt u de contactgegevens vinden in bevestigingsmail.

#
Rijden er werknemers in mijn auto tijdens mijn reis?

Het is mogelijk dat er werknemers in uw auto zullen rijden tijdens uw reis, maar dit is enkel en alleen het geval als het noodzaak is. Bijvoorbeeld bij Valet parking moet uw auto weggebracht worden naar de parkeerplaats. Op FeedbackCompany scoren wij een 8.5. Dit is alleen haalbaar door een goede service aan te bieden met alleen maar betrouwbare aanbieders. Hieraan kunt u zien dat de medewerkers niet onnodig of onzorgvuldig in uw auto zullen rijden.

#
Waar is mijn auto geparkeerd?

Bij alle services behalve Valet service kunt u zelf bepalen waar u uw auto neerzet, u parkeert hem immers zelf. Bij een Valet service brengt de medewerker uw auto naar hun parkeerterrein. U zou kunnen vragen waar deze parkeerplaats precies is maar in principe hoeft u zich hier niet druk om te maken. Er wordt zorgvuldig en voorzichtig met uw auto omgegaan en hij wordt aan het einde van uw reis weer naar de aankomsthal gebracht.

#
Worden alle parkeerterreinen bewaakt?

Op onze site beschikken alle aanbieders over basisbewaking. Alle parkeerplaatsen hebben een omheining of slagboom. Andere extra beveiligingen worden per aanbieder aangegeven.

#
Mijn auto heeft bij de parkeeraanbieder schade opgelopen, wie moet ik contacteren?

U kunt het beste eerst foto’s maken van de schade en deze melden bij zowel de parkeeraanbieder als bij ons. Heeft u voorafgaand aan het parkeren ook foto’s gemaakt? Stuur deze dan mee ter bewijs dat er voor het parkeren echt geen schade zat. De contactgegevens van de parkeeraanbieder vindt u in uw bevestigingsmail. Wij raden aan om foto's te maken van de schade en deze op te sturen naar ons en de parkeeraanbieder. Wat ook van pas kan komen zijn foto's van uw auto vóór dat u hem heeft afgegeven. Stuur deze mee om te laten zien dat er voor het parkeren echt geen schade zat. De contactgegevens van de parkeeraanbieder kunt u vinden in de bevestigingsmail.

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo MasterCard Logo Visa Logo PayPal Logo Giropay Logo Bancontact

Keurmerken

Logo Webshop Keurmerk Logo Trust Ecommerce Europe